Πολιτική επιστροφών / Ακυρώσεων - eka

Πολιτική επιστροφών / Ακυρώσεων

Γενικοί Όροι επιστροφής / ακύρωσης παραγγελίας

Επιστροφή – Αντικατάσταση Προϊόντων

Ο Πελάτης έχει το δικαίωμα να επιστρέψει τα προϊόντα που αγόρασε ή/και να ζητήσει την αντικατάστασή τους, εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών, είτε επειδή αντιμετώπισε κάποιο πρόβλημα στη διαδικασία της παραγγελίας, ή σε κάποιο προϊόν, είτε επειδή άλλαξε γνώμη.

Προϋποθέσεις για περιπτώσεις προβλήματος με τη διαδικασία της παραγγελίας ή με το ίδιο το προϊόν

Σε όλες τις περιπτώσεις στις οποίες με αποδεδειγμένη υπαιτιότητα του www.eka.gr:

  1. πωλήθηκαν λανθασμένα προϊόντα ή προϊόντα κακής και ελαττωματικής ποιότητας (λάθος στην λήψη της παραγγελίας, στην τιμολόγηση, στην αποστολή, κατεστραμμένα κατά την μεταφορά ή με κακή συσκευασία)
  2. υπήρξε πρόβλημα / πραγματικό ελάττωμα στο προϊόν (λειτουργίας ή ποιότητας) το οποίο καλύπτει η εγγύηση του προϊόντος.

Θα πρέπει το προϊόν προς επιστροφή-αντικατάσταση να συνοδεύεται απαραίτητα από τα έγγραφα που συνόδευαν το προϊόν (π.χ. Τιμολόγιο Πώλησης, Απόδειξη Λιανικής κ.ο.κ), να βρίσκεται στην κατάσταση που παραλήφθηκε από τον Πελάτη και η συσκευασία του να είναι αυτή που κανονικά συνοδεύει το προϊόν.

Προϋποθέσεις για περιπτώσεις αλλαγής γνώμης

Σε περίπτωση που ο Πελάτης αλλάξει γνώμη και επιθυμεί να επιστρέψει τα προϊόντα που προμηθεύτηκε από το www.eka.gr, τα προϊόντα θα πρέπει να μην έχουν χρησιμοποιηθεί, να βρίσκονται στην κατάσταση που παραλήφθηκαν, πλήρη και χωρίς φθορές, η συσκευασία τους να είναι αυτή που κανονικά τα συνοδεύει και να είναι σε άριστη κατάσταση, μαζί με όλα τα έγγραφα τα οποία τα συνόδευαν κατά την παράδοση (π.χ. Τιμολόγιο Πώλησης, Απόδειξη Λιανικής κ.ο.κ).

Τρόποι Επιστροφής – Αντικατάστασης:

Ο Πελάτης μπορεί να επιστρέψει – αντικαταστήσει ένα προϊόν επικοινωνώντας πρώτα με το www.eka.gr απευθείας μέσω του info@eka.gr και προσκομίζοντάς το στην έδρα του ή παραλαμβάνοντάς το www.eka.gr από το χώρο του Πελάτη, εντός Αττικής:

1. Δωρεάν σε περιπτώσεις που αφορούν πρόβλημα στη διαδικασία της παραγγελίας ή το ίδιο το προϊόν.

2. Σε ότι αφορά περίπτωση αλλαγή γνώμης:

  • για παραλαβή του από το www.eka.gr, ο Πελάτης θα ενημερώνεται για το κόστος παραλαβής.
  • Μέσω μεταφορικής εταιρείας με έξοδα που βαρύνουν τον Πελάτη.

Επιστροφή Χρημάτων σε περιπτώσεις Επιστροφής Προϊόντων:

Στις περιπτώσεις επιστροφής προϊόντων, η επιστροφή χρημάτων πραγματοποιείται με έναν από τους εξής τρόπους:

  1. με ακύρωση της χρέωσης της πιστωτικής σας κάρτας ή
  2. με επιστροφή χρημάτων μέσω κατάθεσης σε τραπεζικό λογαριασμό.

Όροι που αφορούν όλες τις παραπάνω περιπτώσεις:

Σε περίπτωση επαναλαμβανόμενων επιστροφών ή σε περίπτωση που το www.eka.gr αντιληφθεί, κατά την απόλυτη κρίση του, ότι ο Πελάτης καταχράται το δικαίωμα επιστροφής ή δρα κακόπιστα, έχει κάθε δικαίωμα να αρνηθεί την επιστροφή του προϊόντος ακόμα κι αν καλύπτονται οι παραπάνω προϋποθέσεις.

Ειδικός Όρος επιστροφής / ακύρωσης παραγγελίας: Εξαίρεση Μασκών Προστασίας

Από τους παραπάνω Γενικούς Όρους επιστροφής / ακύρωσης παραγγελίας εξαιρούνται οι Μάσκες Προστασίας, καθώς πρόκειται για είδη προσωπικής υγιεινής και προστασίας τα οποία παράγονται, συσκευάζονται και διανέμονται ασφαλώς και επαρκώς αποστειρωμένα, προορίζονται για προσωπική χρήση και δεν δύνανται να επανασυσκευασθούν ή να επαναχρησιμοποιηθούν. Ως εκ τούτου οι επιστροφές Μασκών Προστασίας δεν γίνονται αποδεκτές μετά την παράδοση και αντίστοιχα, τυχόν ακύρωση παραγγελίας θα πρέπει να γίνεται εγκαίρως.

Το www.eka.gr διατηρεί το δικαίωμα να καταργήσει ή να τροποποιεί την πολιτική επιστροφών του, οποτεδήποτε, δημοσιεύοντας τους σχετικούς νέους όρους και προϋποθέσεις στο www.eka.gr.

Facebook